איך להפסיק להסתמך על פרסום ״מפה לאוזן״ ולייצר תזרים לידים יציב ועוצמתי לעסק תוך 7 ימים?

בלי להיות מנהלי קמפיינים, בלי ״עשה זאת בעצמך״, ובלי לשפוך אלפי שקלים על החזר השקעה שלילי ביותר

✔️ לא תצטרכו להשקיע ב – ניהול תקציבים נכון, אופטימיזציות ומעקב צמוד, ו״יד על הדופק״ על תזרים הלידים שלכם!

✔️ הסוף ל״פה לאוזן״ – לא מסתמכים על אחרים כשמדובר בלקוחות!

✔️ מורידים לכם אבן מהלב – לא צריך יותר לדאוג להבאת הלקוחות, ולדאוג ״איך אסגור את החודש״.

✔️ נוכחות בכל פינה – אנו נדאג שתהיו בעלי נוכחות חזקה בדיגיטל באמצעות פרסום ממומן. באמצעות הפרסום נעבוד על החשיפה שלכם, ונדאג לייצר לכם תדמית מקצועית אמיתית!

אם אתה בעל עסק,

וודאי מצאת את עצמך שואל: ״איך אני הולך לסגור את החודש?״

 

לרוב, מקרים כאלו חוזרים על עצמם במצבים של חוסר וודאות

לגבי כמות הלקוחות הקיימים והחדשים בעסק.

 

הטעות הגדולה ביותר שמסתתרת מאחורי השאלה הזו היא תופעת ה״פה לאוזן״.

 

מה היא תופעת ה״פה לאוזן״?

התופעה הזו חלה בעיקר על בעלי עסקים שנמנעים מההתקדמות הטכנולוגית,

ועדיין לא השלימו עם העובדה שכל עסק צריך פרסום כדי לדאוג לעצמו לתזרים

של לקוחות משלמים.

 

למה התופעה הזו גורמת?

קודם כל חשוב להדגיש: ״פה לאוזן״ זה לא דבר רע!

מתי זה הופך להיות רע? כשהופכים את תזרים הלידים הזה לתזרים לידים עיקרי.

 

ברגע שתזרים הלידים העיקרי והיחיד של העסק הוא מפה לאוזן בלבד,

לעסק אין אפשרות להתפתח, והוא עלול לחוות תקופות רבות שבהן אין לו

לקוחות בכלל.

 

דבר נוסף, עסק שמסתמך על שיטה זו, לא יכול לעקוב אחר כמות ההפניות

שממליצים וקרובים יפנו אליו בכל חודש. מה שהופך אותו לעסק לא יציב,

ולא בריא.

 

אז מה הפתרון?

פשוט מאוד – נוכחות בדיגיטל.

באמצעות פרסום ממומן בדיגיטל תוכלו לחשוף את העסק שלכם ללקוחות

חדשים מדי יום, ולהיות מודעים לכמות הלקוחות החדשים שמתווספים לעסק

שלכם בכל חודש.

 

לדוגמה: אם אני משקיע תקציב פרסומי חודשי של 3,000₪.

ליד פוטנציאלי עולה לי בממוצע 30₪, מה שאומר – 100 לידים בחודש.

אם אחוזי הסגירה שלי עומדים על 20%, זה אומר שמתוך ההשקעה של

ה100 לידים בחודש – אני אסגור 20. אם כל לקוח שווה לי בממוצע 2,000₪,

הרווחתי 40,000₪, והשקעתי תקציב פרסומי של 3,000₪ בלבד!

אז מה זה פרסום בדיגיטל?

פרסום ממומן בדיגיטל, הוא פרסום שבו אנו משקיעים תקציב פרסומי כלשהו,

ומייצרים ממנו לקוחות חדשים לעסק.

 

פלטפורמת הפרסום משתנה מעסק לעסק, ותפקיד הסוכנות היא להתאים את הפלטפורמה המתאימה בדיוק עבורכם.

 

הפלטפורמות העיקריות והבולטות הן: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, ויוטיוב.

באמצעות עבודה נכונה בפלטפורמות הנ״ל ניתן להגיע לתוצאות מדהימות,

ולהרים עסקים לרמות חלומיות.

איך מפרסמים בדיגיטל?

כדי להמשיך, עליכם להחליט איזה סוג של בעלי עסקים אתם.

כאן בעצם אנו מתחלקים ל2 סוגים של בעלי עסקים:

״חסכנים״

אלו שמעדיפים לפרסם בעצמם, להפסיד אלפי שקלים על תקציבים פרסומיים, ו״לחסוך״ תשלום לבעל מקצוע.

סוג זה של בעלי העסקים לרוב לא יהיה מסופק מהתוצאות, ויאשים את הפלטפורמה, ולא את העובדה שאין לו

מספיק ידע בפרסום בדיגיטל

״המבינים״

אלו שברור להם שכדי לפרסם בדיגיטל – צריך ידע בכתיבה שיווקית, בפרסום, ובניהול הקמפיינים.

פרסום בדיגיטל נמדד על ידי החזר השקעה, והמטרה של בעל המקצוע היא לייצר לכם החזר השקעה

שישתלם לכם לעבוד איתו לטווח הרחוק, וישאיר את העסק שלכם ברווחיות לאורך כל השנה.

מי אנחנו

נעים מאוד!
אנחנו דני ולידור, כרישי השיווק🦈
 
לאחר שנים בעולם הדיגיטל, החלטנו לגשת אל השלב הבא, ולעזור לבעלי עסקים להגדיל את כמות הלקוחות שלהם.
 
אנו עושים זאת כיום על ידי פרסום ממומן בפלטפורמות השונות, וצברנו כבר עשרות לקוחות מרוצים
 
לכן, אם אתה בעל עסק שכבר ניסה איזו סוכנות אחת או שתיים, או אפילו ניסה לפרסם בעצמו ללא הצלחה, אנחנו נשמח לעזור לך לקחת את העסק שלך אל הרמה הבאה!

מה אומרים עלינו

שאלות נפוצות

בהחלט כן!

פרסום בדיגיטל מתאים לכל עסק.

הדבר החשוב העיקרי כאן – הוא לדעת לבחור בפלטפורמה הנכונה. 

אם מבצעים את הבחירה הנכונה – ללא ספק הקמפיין לבסוף יהיה מוצלח!

האמת היא, שהמחיר לניהול הקמפיינים משתנה מעסק לעסק,

ולכן, את המחירים המדוייקים תוכלו לקבל בשיחת טלפון בלבד.

נוכל להגיד מראש, שהעלות לניהול הקמפיינים בדיגיטל היא החל מ2,000₪.

בנוסף, אסור לשכוח את תקציבי הפרסום! (:

ככל שהתקציב גדול יותר – החשיפה גדולה יותר, ובאופן ישיר גם התוצאות.

בדיוק בגלל זה יצאנו בהטבה משוגעת,

שתעזור לך להחליט האם השירות שלנו מתאים עבורך – או שלא.

אנו מספקים 7 ימי ביטחון מלאים, שבמהלכם תוכל להחליט האם אתה

רואה פוטנציאל בעבודה איתנו, או שלא.

 

במידה ולא תרצה להמשיך – כספך יוחזר במלואו! (:

אנחנו לא מתחרים על מחירים! אנחנו מתחרים על תוצאות.

לרוב, סוכנויות פרסום שעובדות במחירים נמוכים לא נשארות רווחיות,

ולא יספקו תוצאות לטווח הרחוק.

 

כפי שהזכרנו מספר פעמים – המטרה הסופית היא החזר השקעה חיובי.

אל תסתכלו על זה כהוצאה, אלא כהשקעה!

זה מאוד משתנה על פי העסק, ועל פי דרישות הלקוח.

אנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ מקצועית, שבה תוכל

להבין מה היא הפלטפורמה המומלצת עבורך וכך גם תוכל להתקדם

ולקחת את העסק שלך לרמה הבאה.

עלות השירות

בעל עסק, תחשוב על זה!

 

כמה כסף כבר בזבזת על ריטיינרים מוזלים לסוכנויות לא מקצועיות?

כמה כסף שפכת על תקציבים פרסומיים שלא הניבו לך שום תוצאות?

כמה שווים לך עוד 50 לקוחות משלמים בכל חודש?

בדיוק בגלל זה, הגיע הזמן להציג את ההצעה שלנו:

העלות לניהול קמפיינים בדיגיטל היא:

החל מ2,000₪

עם 7 ימי אחריות מלאים!

לא אהבת – כספך יוחזר במלואו!

* המחירים והחבילות נכונים לרגע זה ויכולים להשתנות בכל עת
*במידה והטופס למטה אינו פעיל – יתכן וההטבה אזלה

הצטרפות

סיכום הזמנה [החבילה המלאה]:

✔️ אבחון פלטפורמה מתאימה לפרסום

✔️ ייעוץ ואבחון המצב השיווקי של העסק

✔️ ניהול קמפיינים שוטף לעסק

✔️ אופטימיזציות שוטפות לקמפיינים

✔️ מעקב יומיומי אחר הקמפיינים

✔️ ייעוץ שיווקי לעסק בעת הצורך

✔️ הקמת והתאמת מודעות על פי הצורך

עלות השירות

החל מ2,000₪

עם 7 ימי אחריות מלאים!

(לפני מע״מ, לא כולל תקציב פרסומי)

*זכור: לא אהבת – כספך יוחזר במלואו (: